lol

ni som kommenterade på mitt förra inlägg kan ju växa upp och skriva sina namn. jävla p12or.

mellandags rea!

idag har jag varit på stan med min familj. jag hittade inte så mycket, bara en stickad tröja och ett par jeans. men jag ska till stan imorgon också. då ska jag gå med moa. wihi. nu ska jag kolla på oth. jag är jätte trött fr jag sov extremt dåligt inatt. det kändes som att hela huset skulle blåsa bort. så jag vaknade runt 4 sen kunde jag typ inte somna om... nu ska ni få lite outfits som jag inte har hunnit lägga upp. puss
det här hade jag när vi var på middag hos momma igår
det här hade jag idag när jag var på stan
och detta har jag på mig just nu
här är också tröjan jag köpte idag. den hittade jag på bikbok

25 december

jaha, då var julen över för det här året. det känns ganska trist... men jag hade det iaf jättemysigt igår. vi spelade lite spel, kollade på kalle, öppnade julklappar och åt jättegod mat. sen var vi på midnattsmässa och det var då den riktiga julkännslan kom för mig. det var så underbart när max sjöng o helga natt. ikväll ska min familj och mina kusiner på middag hos momma. det blir mysigt. nu tänkte jag visa vad jag fick igår. ni får ha det bra. puss
sen fick jag ett jättegulligt halsband av min söta vän anna. det var ett silvrigt som det står bff på.

julafton

visste man inte att det var jul så vet man det av att kolla på facebook iallafall. men GOD JUL! ni får ha det jättebra och mysigt, för det ska jag. inatt är det midnattsmässa också. wiihiii! ha det bäst. puss

into the wild

nu ska jag och alexandra se på en film. sen ska jag sova. jag bloggar mer imorgon. puss

jajaja

nu försvann min header under själva inläggsidan? vet inte hur man fixar tillbaka det. någon som kan hjälpa mig? haha jag är inte så bra på det här med att fixa design och sånt..

klurar på mamma och pappas julklapp

nu sitter jag och alexandra och fixar med mamma och pappas julklapp. dom ska få ett fotoalbum med bilder sen vi var små och sen vi har varit på gran canaria och mallorca. det går bra. idag har jag tagit sparken till ica och handlat lite med mamma också. lite senare idag ska jag baka lite julgodis sen ska jag ta ett lång mysigt bad. det känns verkligen inte som det är jul imorgon. men nu är granen tänd och nästan alla paket ligger under den. jag längtar jätte mycket till imorgon. nu ska jag hjälpa alex. bloggar kanske ikväll. puss

dagens outfit

nu ska jag snart börja dra mig bort mot skolan. vi har elevens val så jag ska se på film eller trolla littelitte.
efter skolan ska jag gå och klippa mig. lägger upp en bild sen. så får ni en bild på hur jag ser ut idag också. puss
bra bilder...

prata med datorn

hahah åh vilket tidsfördriv!

http://biadesign.se/pratameddatorn/

dålig uppdatering

haha åh. jag vet att jag inte har bloggat något. men jag har helt enkelt inte orkat...
på skolan gör vi ingenting nu. jag sitter och lär mig trolla typ. haha. på torsdag är det typ redovisnings sak. då ska folk dansa, spela teater och sjunga typ. jag och amanda kanske ska sjunga någon låt. kanske My grown up christmas list. det blir nog bra om vi hinner öva något.

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you


15 år!

woho idag fyller jag år! hihi åh, det är så mysigt. jag läger upp bilder på det jag fick sen. 
nu ska jag gosa ner mig till någon film och vänta till marcus och pappa kommer hem. på årterseend!

tjuvarnas jul

nu har jag sett på julkalendern, åh mys. nu ska jag sminka mig litte litte sen gå till skolan. idag har jag på mig en rutig skjorta, svart linne och ett par jeans, enkelt. idag skas jag och julia repa, vi ska sjunga på söndag. wihi. updaterar ikväll kanske, puss.

RSS 2.0