baby, you light up my world like nobody else

hej allihop. idag har jag inte gjort så mycket. vi bakade lussekatter på hkn. jag gjorde en jättesöt katt men den slog elis sönder... fick även veta att jag har VG i hk. det känns ganska bra. ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske plugga eller se på oth. updaterar later. puss

godnatt


första advent

idag är det första advent,  men det tror jag inte någon har missat. nu har det iallafall kommit snö :D
men det är så himla kallt ute... nu ska jag plugga lite. updaterar någon gång. puss
jag tycker jag har fått ganska långt hår :)

ju mera dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

idag har jag gjort klart min so och skrivit en engelska uppsats. sen ahr jag kikat på idol, jag tycker att moa ska vinna. lätt! nu kom jag och anna på att vi ska på kapten röd i krokom den 9 december. det blir fett! wihi. nu ska jag se på oth, sen ska jag sova. puss!

estet-musik

idag har jag spenderat världens bästa dag på pc. jag träffade alexandra sen visade hon runt mig lite sen har jag sjungit och spelat lite med några där. det var så himla roligt. nu vet jag vad jag ska gå för linje iallafall. de känns jätte bra.
innan jag gick till pc var jag på wargen. det sög. haha där tänker jag INTE gå.
nu båser det så jag tror att taket ska flyga iväg. huset typ skakar :O jätte äckligt...
n ska jag göra so, sen ska jag sova. heidoo.
jag ska snaart ut och fixa lite roligare bilder..

levels

idag har jag inte gjort så mycket. jag borde ha pluggat, men det orkade jag inte... imorgon ska typ alla 9or besöka wargen och pc. jag ska vara ett litet tag på wargen sen dra mig vidare till pc för att äta lunch med min syster. hin ska även vara min guide resten av dagen. hon går på musik, det är alltså den linjen jag ska titta på där.
nu har jag iaf sett på oth. asså jag grinar nån gång på varje avsnitt?! jjajaja nu ska jag sova. updaterar laterr. puss


mööööh

hej, fin rubrik jag vet. idag har jag inte gjort så mycket. blev ensam tjej kvar i klassen efter lunch för alla andra tjejer skulle filma. det var rätt så kul. bara det att killarna höll på att slänga ner mig frå trappan. efter skolan gick jag hem och pluggade lite so. sen har jag inte gjort så mycket mer. nu tror jag att jag ska he på någon film. vi hörs. puss

nu går jag till skolan

hejdååå!

titta på videon!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JxqjEJeBdXc


hej. idag dog jag på gympan. hejdå :)

get up stand up

satan vad trött jag är känner jag. ligger och typ halv sover. tror nog jag ska krypa ner i sängen nu. ja har iaf sett på Thirteen nu. det filmen är ganska fail. för dom är 13 men dom typ blir hög osv. aja går typ inte beskriva. dom är helt enkelt dumihuvet. updaterar sometimeeeeeee.

you're a part time lover and a full time friend

hejtja. idag har jag inte gjort så mycket. vi hade skridskor på gympan. haha det var askul. sen efter skolan skrev jag klart ett reportage. ikväll ska jag se på film eller oth och äta ben&jerry. wiho. vi hörs väll antar jag.
puss på er!

SWEDEN- Smoke, Weed, Every, Day, Every, Night

trollilloollolliiliolo. hej. nu ligger jag på min säng. kollar lite i skolkatalogen. ska snart gå och lägga mig. kanske se på oth lite först. idag har jag typ inte gjort något specielt. varit på kör. hihi vi började sjunga lucia sånger. mys! imorgon kommer jag inte blogga förns på kvällen för jag ska till sjukgymnasten sen cheerleading. wihi. updatera later.
puss på er!

the scientist

idag fick vi sluta typ halv 11. score! nu sitter jag och försöker lära mig 'the scientist' på piano. det går as dåligt.. haha. klockan 5 går bussen till stan. då jag sjunga littelitte. någon dag tror jag att jag ska ut och ta lite kort. känner att det börjar bli lite dåligt med sånna nu. bara webbcam bilder.. haha. updaterar någon gång. puss

EMA

idag har jag varit på träning. det gick la bra. nu ska jag kika på EMA. wiho. vi hörs puusss

godnatt


plugging

nu ligger jag och pluggar. ska skriva ett repotage om cheerleading typ. känner att jag har kommit väldigt långt. imorgon bär det av till torpshammar med massa roliga människor. vi ska gå på bodaborg där. det ska bli jättekul. ikväll antar jag att jag ska titta på oth. haha. updaterar later. puss

RSS 2.0