regret-regret-regret-regret

...

john tucker must die

har precis sett på film med alexandra. hade en liten mys kväll med henne ikväll. min nacka gör forfarande ont. men nu kan jag röra den lite åt höger iaf.. tror jag ska ladda ner säsong 4 av oth nu. blev klar med 3an idag. hihi
vi hörs imorgon. puss

Antar att det blir en film dag idag...

imorse närjag vakande knackade min nacke as mcket så nu har jag typ nackspärr eller nått sånt. det gör as ont och jag kan typ inte titta åt höger eller upp... så idag ska jag se på oth och några filmer. kul att jag igentligen skulle till sjukgymnasten idag också.. nu ska jag ner och äta lunch. updaterar later. pusss

Äre gofika?

det är gofika med evveeeeeeeeee.
idag hade vi a-dag på skolan. det var as chill. jag anna och jacke satt i tekniksalen helt själva och lyssande på as hög musik. nu sitter jag hos evve, jag har inte varit med henne sen typ 5an. :O nu ska vi se på eva och adam. pussss


Imma be under the mistletoe

den enda låten som spelas på min dsator nu förtiden är Mistletoe med JB. så himla braaa. längtar tills han kommer till sverige. underbart. nu ska jag dra på cheerleading. wihi. vi hörs sen. puss

live hard - die young

idag har jag varit på stan med anna. vi köpte ingenting typ. sen gick vi bort till dollarstore. där säljer dom redan JULSAKER!!! helt sjukt. åh va mysigt med jul. längar hur mycket som helst. nu ska jag se på oth. imorgon blir det träning. wihoo. updaterar lateeer.
pusss

mistletoe

hihihii nu har justin biebers nya låt släppts :D:D:D:D:D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=LUjn3RpkcKY

jag saknar dig mindre och mindre

ne har jag precis sett modelljakten från östersund. det var roligt att man kände igen några. nu ska jag plugga franska. men jag vill se oth... men jag har läxa till imorgon. så det blir plugga resten av kvällen ty. sen ska jag duscha ocksåå. saknar min anna, har inte varit med henn på jättelänge.

onetreehiilllll

igår tittade jag på one tree hill i 8 timmar. det är fan sjukt! idag har jag gjort klart hk läxan. det känns as bra. och imorgon blire cheerleading, wiho. haha ikväll ska jag nog se mer one tree hill. nu är jag på säsong 3 av 7. vi hörs. puss

get your ass up and show me how you burlesque

nu sitter jag och pluggar. jag göra en so uppsats om förintelsen som ska in på fredag. just nu står det helt still. vet inte vad jag ska skriva, så jag passar på att blogga litte. men jag har ingenting att skrive här heller. nu ska jag sova. hejdååååååå

swag~swag~swag~swag~swag~swag~swag~swag~swag~swag~swag


gosmos

idag har jag varit i lillänge med min mamma och fått 2 par skor, hihi glad tjej :)) 
sen har jag typ kollat på tumblr, hahah geeek. nu ska jag kika på oth
puss

facebook-spotify-tumblr

idag har varit en ganska chill dag. först no prov. det gick ganska bra. sen engelska prov vilket också gick bra. sen hade vi orientering. jag gick med elis vi hälsade på kossor. sen gick i hagen. haha det var as läskigt, för dom där korn hade damp. dom typ sprang och hoppa. hihi. 
nu ligger jag iaf och kikar på tumblr bilder. fast nu ska jag se på någon film. mys.

someone like you

nu ligger jag på alexandras säng och myser lite. idag var min klass på flykt. det var ju lite roligt. haha och läskigt. sen gick jag på stan ett tag med anna. jag köpte två ringar en guns and roses tröja och två par tights. trevligttrevligt. sen hade jag iaf kör, sen mötte jag alexandra och sanna. så vi satte oss i ett rum och sjöng julsånger, hihi mys. sen var det någo ramdom kille som kom och pratade med ss när vi väntade på bussen. haha. det borde finnas flera sånna människor, så jävla skön. bara gå fram till nån och fråga om man kan få dens nummer, haha. nu ska jag göra lite engelska tror jag.
puss

i've got the moves like jagger

hej alla. idag har jag varit på träning, det var hur kul som helst. sen har jag inte gjort så mycket mer. jag duschade i en timme. haha sen fixade jag naglarna osv. nu ska jag iaf gå och lägga mig. puss

vart jag min i världen vänder står jag här med tomma händer

oppssii jag har inte blogggat på ett. tag. kände bara inte för det. finns typ ingenting att säga. det är typ bara skolapluggskolapluggskolaplugg hela tiden.. igår var jag iaf på stan med anna, jag köpte en beatles tröja. sen gick vi på bio, vi såg jag saknar dig. den var jättebra. och hemsk, grinade littteee. hihi. heiidoo

RSS 2.0