skitliv

jag känner att mitt liv suger ganske mycket just nu. jag har huuuuur mycket träningsverk som helst. sen regnar det så det var väldigt mysigt att gå hem från skolan.... inte. sen måste jag snart gå ut igen för jag ska till stan. det känns bra.. väldigt possitivt inlägg osv
hejdåå

godnatt


chilldag

idag har jag varit på träning. det var super kul. sen har jag skrivit en till engelska uppsats. nu ska jag kika på film. vet dock inte vilken. jag är så himla slut nu. vihörs puss

dance til you die

igår var jag på parkdiscot, det var sådär.. det var roligt vid typ 22 tiden innan och efter det var det rätt så tråkigt.. nu ligger jag iaf i min säng. har sett ett avsnitt oth. skulle igentligen åka till sundsvall idag men jag orkade inte så jag stannade hemma. nu ska jag ladda hem någon mysig film. tänk ladda upp en outfit från igår kväll men jag hittar inte bilden.. haha men jag hade iaf ett par mörka jeans shorts och en typ aprikosfärgad transparent blus. ni får några andra snygga bilder ist. puss



pluggar

nu ligger jag på min säng och gör en engelska uppsats. det är så jävla dryg och jag har ingen fantasi så jag kommer inte på vad jag ska skriva... menmen. nu ska jag iaf göra en liten fruktsallad och titta på onetreehill. vi hörs väll. puss








@datasalen

nu sitter jag i datasalen på skolan. vi ska göra nån bild sak. men ingen gör det.. haha. chillgriillllll.
nerå men idag ska jag sjunga på kören det ska bli roligt. ni får en buld i repris eftersom jag onte har några bildor häär. puss



WTF

ååååååååååh har ingenting att skriva. skolan var som vanligt. sen efter skolan hade jag sång. det gick la bra. nu ska jag såva. ni får två bilder på svenska boken jag läser. men skulle läsa en klassiker. så vi får se om den är bra.
puss





11 september 2001

idag var det exakt 10 år sen terrorattacken mot world trade center.

r.i.p alla som dog den dagen

kn@$

ååååååh vilken knasig dag känner jag. klev upp vid 10, åt frukost fixade mig. sen drog jag in till cheerleadingen. men då var det basket där träningen skulle vara. så sa dom att det började 2. då jag gick dit då. men då var det från klockan 12 endå. så jag missade träningen.. det sög ju.. nu ligger jag och kollar på glee. sen ska jag spela lite piano och sjunga med min fina syster. jag gick iaf fall på stan ett tag. då köpte jag lösnaglar, trosor och hårsnoddar. haha
vi hörs
pusspuss

oth och glee

nu har jag lärt mig halo på piano och sett på två oth avsnitt. nu blir det glee för resten av kvällen, och imorgon är det cheerleading. det var ungefär det jag hade och säga. hihi

rubrik

hej, kom hem från julia för typ en timme sen, jag följde med henne hem igår och sleepade där. det avr supermysigt. vi satt och spelade piano och sjöng, mys. vi somnade faktist ganske tidigt. och vaknade redan halv 11. idag har jag gjort en engelska uppsats. ska bara renskriva den. nu ska jag kika på oth
pusss

wiiiihooooo

hej jag ä på aaaaaaaaaaaaaaas bra humör, mitt liv äger. osvosv.
nu får ni två snygga biler sen säger jag godnatt. faast ag ska inte sova, men jaa..

sitter och lipar till onetreehill


Dag 8- En bild + 5 fakta om mig.

har missat ett antal sånna här, men det blir inte varje dag..

i found you

helloo, kom precis hem från skolan. nu tänkte jag kika på oth, sen ska min familj på middag till min momma. hon lagar världens godaste mat, så det blir bra det. hr inget mer att säga.
puss

no body said it was easy

åååååh orkar inte blogga. har inget att säga. var hos sjukgymnasten. har cpont i mina knän. fml
känner att mitt liv suger.
jag vill vara kär, jag vill ha en pojke. någon att mysa med. någon som älskar mig, någon som jag älskar.
oj vad jag är poetisk känner jag. byebye

i will try to fix you

nu ligger jag på sängen och kikar på idol. fan va han bard är taskig igentligen.. han tänker ju bara på utseendet. vafan.. men iaf. idag var jag ju på kör på kulturskolan. det var super roligt. åh jag läntar redan till nästa vecka. hihi
puss

tony weseth

kul att det inte går att lägga upp filmer från youtube eller nått sånt på min blogg.. men ni får en länk på en as grm kille från idol http://www.tv4.se/idol/klipp?videoid=1975436&treeId=3020207

idol-11

skolan idag var väll hyffsad, gympan var iaf jätterolig.. och lerig, haha. efter skolan gick jag till sjukgymnasten. det gick väll bra. sen drog jag till kultuskolan och sjöng. det var super roligt. det är ju även kör imorgon. och med den kören ska vi sjunga med jessica andersson. det var ju rätt så coolt.
nu ligger jag i sängen och tittar på idal. missade ju det igår :(
köpte även en kalender idag. sån som man kan sätta in egna bilder i. så jag satte in en på håkan hellström, ulrik munther och en på nå ballonger. haha

sovmorgon

vaknade för typ en kvart sen. men nu insåg jag att vi hade sovmorgon iadg.. hehe menmen, då hinner jag ju blogga nu. vilket jag inte hann igår. för när vi hade vart på affärn så gick vi upp till ip för alexandra skulle lämna en kavaj till felica. så vi stog och pratade med henne och johannes ett tag, sen drog vi och kikade på litte hockey. sen insåg vi att det bara var en halvtimme tills vi skulle åka. så vi drog hem. och jag har aldrig fixat mig så fort som igår typ 20 min. och då tvättade och och torkade håret också :O
middagen var iaf trevlig, min nya lilla tremäning var hur söt som helst. nu ska jag se ett avsnitt av oth
puss

nu kan du få mig så lätt

nu drar jag upp på affärn och köper presentpapper, haha. viska på middag ikväll och min mammas kusin har fått barn. så vi har köpt en nalle. när jag kommer hem från affären ska jag duscha och fixa lite. vet inte när jag åker till middagen men jag skriver iaf innan. 
puss

godnatt

nu går jag och lägger mig, jag är så hilma trött. hhihi jag har sett 5 oth avsnitt ikväll. vi hörs imorgon
puss

Dag 7: En person du kan berätta allt för

minsötavänanna

i'm falling to pieces

ligger i min säng och laddar ner onethreehill, ska kika på det ikväll. igår föjlde jag med anna hem efetr skolan. hennes nys hest hade kommit, athena trot. hon var hur söt som helst :)) 
sen drog vi till briggen, haha vi spelade litte biljard och såg på red riging hood. den var bra, inte så jäteläskig. bara så man rckte till några gånger. sen vid halv tolv gick vi till anna igen, sen sleepade jag där, mys.
idag har jag varit med hon, vi drog in till dollar sore och hon köpte godis. så det har vi ätit idag. sen har vi typ gjort något mer. och nu ligger jag här. vi hörs imorgon.
pusspusshallontuss
så får ni kompiskortet som jag tog med min vän julia

@matildas place

hej alla. nu sitter jag på matildas säng. hon äter. haha jag typ sover.. jag ska snart dra hem och käka sen kanske jag drar hit igen. vi har ätit ben&jerrys så jag är så himla mätt. så det blir nog inte mycket mat för mig haha.. idag hade vi skolkort, ser ut som en p12a på det enskilda.. ni kanske får se.. vi hörs ikväll.
puss

RSS 2.0