Mys

jag hann inte blogg nått mer igår, för jag missade bussen efter jobbet, så det bliv lite stressigt. för direkt efter så skulle jag på lägerledarmys med alla unga ledare från barnkörlägret. så direkt när jag kom hem skyndade jag mig att byta om och packa ner min bikini i en väska. när vi kom till Paulina där det skulle vara åt vi först en jättegod middag, sen tårta till efterrätt. när vi hade ätit var anders tvungen att åke hem.. efter vi hade ätit osv tog vi fram Alias, ett jätteroligt spel. ungefår som med andra ord. jag var med sofie och vi utklassade alla andra tills hon åkte hem.. så jag var med sandra och vi kom tvåa. när vi hade spelat klart gick alla och bytte om sen hoppade vi ner i Paulinas jaccuzi. sen satt vi där och mös, sjöng lite gamla godnattsånger som vi sjunger för barnen på kvällarna på körlägret. det var så himla mysigt. sen ungefär vid 2, halv 3 skjutsade Palle hem mig.
nu ligger jag och kollar på Never say never. sen ska jag in till sjukgymnasten vid 2, vi hörss puss!
så får ni en snygg bild på Justin Bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0