i'm falling to pieces

ligger i min säng och laddar ner onethreehill, ska kika på det ikväll. igår föjlde jag med anna hem efetr skolan. hennes nys hest hade kommit, athena trot. hon var hur söt som helst :)) 
sen drog vi till briggen, haha vi spelade litte biljard och såg på red riging hood. den var bra, inte så jäteläskig. bara så man rckte till några gånger. sen vid halv tolv gick vi till anna igen, sen sleepade jag där, mys.
idag har jag varit med hon, vi drog in till dollar sore och hon köpte godis. så det har vi ätit idag. sen har vi typ gjort något mer. och nu ligger jag här. vi hörs imorgon.
pusspusshallontuss
så får ni kompiskortet som jag tog med min vän julia

Kommentarer
Postat av: jullan...

söt bilden blev!



loveyousötis! <3

2011-09-04 @ 01:02:29
URL: http://jullangullanmaalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0